ברוך הבא
לכנס המטפלים
2024

הדרך שלך לפרוץ קדימה
ולהפוך ממטפל מומחה
למטפל מרוויח

מה תקבלו בכנס המטפלים המיוחד?

סביב שולחנות עמוסים במיטב מנות שף, יתקיים מרתון הרצאות בהם תרכשו ידע, תקבלו כלים בלעדיים ותחשפו לשיטה מנצחת שתיתן לכם ידע ופרקטיקה איך להפוך למותג בתחומכם ולהיות בשורה הראשונה של עולם הטיפול

מיפוי מקצועי של
תחום הטיפול הרגשי
במגזר החרדי

התמודדויות ואתגרים
בכניסה לתחום

להכפיל את ההכנסות ולמלא יומן במינימום מאמץ

מימוש ההצלחה

מיתוג עצמי
ובניית קהילה

מטפלים מצליחים
משתפים את הסודות

מחיר מסובסד:
רק 220 ₪
350 ₪ לנרשמים עד 24.03

מיועד למטפלים/מאמנים/אנשי חינוך/יועצים

כ"ד אדר ב' | 03/04

09:30

קליי אירועים, אלכסנדר ינאי 13
פתח תקווה

אז מה מחכה לנו?

09:30 בר חלבי מפנק למהדרין

10:00 להכפיל הכנסות ולמלא יומן במינימום מאמץ הרב אברהם מנחם אייזנבאך

11:30 שיטת המצפן הייחודית לייצור מטפלים מרוויחים

12:45 בופה שף בשרי עשיר למהדרין

13:15 מימוש ההצלחה זכות או חובה? הרב אורי בלוי

14:15 סיכום וטיפים לסיום

ימים
שעות
דקות
שניות

לפריצה הגדולה שלכם

מטפלים שכבר פרצו

הכלים והידע שקיבלתי במגדלור, אפשרו לי לצרף עשרות מטופלים חדשים ולהגדיל רווחים

"כשנכנסתי לעולם הטיפול, לא שיערתי לעצמי כמה קשה יהיה לבנות מעגל לקוחות ולבסס מעמד נחשב. רק כאשר הגעתי למגדלור, הבנתי כמה הייתי זקוק להכוונה ולמישהו שיתווה לי את הדרך.
הכלים והידע שקיבלתי במגדלור, אפשרו לי לפרוץ קדימה ולצרף עשרות מטופלים חדשים. את השיפור בגרף הרווחים התחלתי לראות מיד כאשר יישמתי את הפרקטיקות שרכשתי. אני ממליץ לכל מטפל, הקורסים של מגדלור הם חובה ולא מותרות."

מ. רבינסקי
פתח תקווה

אין לי מקום אחד פנוי ברשימת התורים

"אני רוצה לומר תודה ענקית לרב אייזנבאך ולכל צוות מגדלור. כבר הייתי על סף פרישה מתפקידי כמקדם ויועץ חינוכי, עד שחבר המליץ לי על שיטת המצפן של מגדלור.
הליווי, הייעוץ, התמיכה, המעטפת המקצועית שקיבלתי, כל אלו העמידו אותי על הרגליים. קבעתי יעדים ופעלתי לפי שיטה מסודרת. והתוצאות מדהימות! כיום אין לי מקום אחד פנוי ברשימת התורים ואני בתהליך התרחבות שכולל מטפלים שיעבדו תחתי.
אם אתם מטפלים ורוצים להצליח בגדול, מגדלור זה המקום היחיד בשבילכם!"

ר. קצובר
ביתר

קצת על מגדלור

כבר יותר מעשור, אני נמצא בעולמות הטיפול והחינוך. במהלך הזמן הזה חקרתי את דרכיה ומסתוריה של הנפש, למדתי מאות שעות של קורסים, הרצאות והכשרות. רכשתי ידע נרחב ומעמיק בדרכי טיפול שונות ומגוונות וסייעתי למאות מטופלים ומשפחות.
בשנים האחרונות אני פוגש יותר ויותר בצורך ההולך וגדל לאנשי מקצוע מעולים בתחומם, שיתנו מענה חינוכי, מקצועי וטיפולי, לילדים, מתבגרים ומבוגרים הזקוקים לכך. זה מה שדחף אותי להקים את 'מגדלור הכשרה', כדי להעמיד מטפלים, יועצים וחונכים שיהיו מובילים בתחומם ויתנו מענה אמיתי ועמוק לצורך הבוער.
במגדול הכשרה תוכנית הלימודים יסודית ומקיפה, והיא כוללת כל תחום שיכול לעזור לכם בדרך לפריצה הגדולה: החל מכלים מקצועיים, ידע מובנה, התפתחות אישית, ייעוץ עסקי ועד הפן הפרקטי הכולל תמחור וגבייה.
אני מזמין אתכם לבוא לפרוץ ולהצליח בעולם הטיפול, בעזרת מודל המצפן הייחודי. לקבל כלים והכשרה מעשית כדי להפוך למובילים בתחומכם, להגדיל הכנסות ולעמוד בשורה הראשונה של המטפלים.
השטח מחכה לכם,
אני באופן אישי וכל צוות מגדלור הכשרה, מחויבים להאיר לכם את הדרך להצלחה

הרב אברהם מנחם
אייזנבאך

מספר המקומות מוגבל

עיצוב ובניה

נגישות